PLANER

Jag har ju skrivit på bloggen tidigare att jag ska fota lite bilder på Peggy under höstlovet. Har inte hunnit det under dem dagarna som gått, men nu i helgen ska jag försöka knäppa lite bilder. Ska försöka få med mig pojken ut så han kan ta lite kort på mig och Peggy också.
Har även bestämt med Sara att jag ska rida Emmy i helgen också, vilket ska bli otroligt kul. Ska bli kul och träffa lilla skruttan igen.
 
För ett tag sedan flyttade Emmy till sin fodervärd. Men efter två veckor ungefär så tyckte familjen att det inte kändes rätt med Emmy så hon fick flytta hem igen. Idag står Emmy i vårat grannstall som ligger en bit ifrån vårat stall. (OBS! Inte Sofias stall, utan ett annat stall).
 
Har riktigt bra planer framför mig i helgen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0