Hoppning

I förrgår (onsdag) så hoppade jag och Cimba :) Han är ju inte riktigt inhoppad men vi jobbar på det :) Eftersom jag inte är så intresserad av hoppning så går det lite långsamt fram tyvärr :/
'
Jag hade ett räcke på bara ca 30cm och ett kryss på ca 45cm. Vad jag ville med övningen är att han inte ska vara rädd för bommarna och inte rusa efter, vilket jag uppnådde!! :D I slutet tyckte han det var skitkul och drog sig själv mot hindret, vilket han aldrig gjort förut :) Det gick så bra att jag kunde ta det pytte lilla räcket i galopp :)
'
Men oj vad svettiga vi båda vart (jag har ju inte hoppat ordentligt på ca 2 år) men så kul vi hade!!
'
 Gick skitsegt att ladda upp bilder så lägger bara upp bilderna jag hade på hindrena (hann ta undan bommarna innan jag kom på att jag skulle fota). De andra bilderna kommer senare idag.
 

Kommentarer
Postat av: Rhoda Rodis Alemayehu'@fb

Sv: Helgen blire väl typ vänner och familj.. Durå? :)

2012-11-23 @ 13:53:20
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0