Upprepning

Ja bisse skrev lite i går om mitt pass på Zola i padocken men tänkte skriva lite om hur jag kände! Mina ambitioner för gårdagens pass va inte stora, tänkte skrutta runtlite i padocken bara för att få rida henne! Men vilken häst! När hon väl inte stannade för att brunsta för typ allt (även gräsklippare) så var hon underbar! Zola har en väldigt skumpig och stötig trav i vanligtvis, (inte så konstigt efterssom hon är en travare) men i går hade jag inga probelm att sitta i traven. Lite små skrik vart det väl av mig när jag hamnade på sniskan i svängarna, men jag vill inte påstå att jag är bra på att rida barnacka ahaha. 

En sak till det fungerar utmärkt att rida runt i foppatofflor haha jag glömde nämligen att byta skor i går och upptäckte inte det förren jag hade suttit upp. Men det fungerade utmärkt. Men egentligen kanske det inte så bra att gå runt i stallet i foppisar med tanke på att man kan bli trampad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0