Trimmning av två hästar!

Idag vart det ett trimmningspass på banan för både Zola och grannens häst. Madde red Zola barbacka vilket gick super bra, Zola var hur fin som helst! 
Ibland undrar man om det är min häst, hur som får hon stå ute i natt, med sällskap av Cimba och Emmy! 

Själva ridpasset för min del på grannens häst gick jätte bra, jag känner inte hästen så bra, så jag krävde inte sådär jätte mycket av henne. Red i alla gångarter i ca 45-50min. Det var ganska varmt och mycket flugor så jag och grannes häst vart väldigt störda av det. 
Hon var seg till en början men efter lite joggning i trav kom hon igång. Men det är mycket häst att rida då hon är väldigt stor. Men det är vääldigt roligt. Det får verkligen det lilla hjärnkontoret att arbeta! 

Imorgon blir det en liten barbacka ritt för mig och Zola. Dock även imorgon i paddocken eftersom jag är väälidigt osäker med att rida barbacka, men jag VET att det behövs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0