Spöregn!

Godkväll, eller nått!

Jag har inte kunnit blogga över helgen för jag har jobbat hela helgen, vilket var ganska skönt tycker jag.

Jag skulle ha haft både Peggy & Emmy i måndags men jag var överansträngd i axeln och hade jätteont så jag valde att stanna hemma så jag kunde bli bättre.
Åkte ut idag istället och tog hand om båda pollarna, Madde hade tagit in båda och mockat åt mig eftersom det spöregnade ute. Tack så mycket bästa Madde! Emmy var helt genomblöt men Peggy var torr eftersom hon hade täcke på sig lilla skruttan.

Tog hand om båda två och fixade allt, hade Madde som sällskap också. Det var kul! :)
Red sedan ut med Emmy i regnet, jag red barbacka. Valde att rida stora Molkerundan som tar en halvtimme ungefär att rida. Arbetade inte så mycket, lät henne gå på halvlånga tyglar och red i ökad skritt nästan hela tiden. Travade lite också på halvlånga tyglar. Emmy tyckte det var skönt att sträcka på halsen och hade jättefin skritt hela tiden tycker jag!



//Bild från när jag red fina Zola för någon månad sen. Foto: Madeleine Hanssen//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0