Ridpass

Lite bilder från ridpasset med Cimba. Vi har faktiskt kommit kanske långt tycker jag! :)
Just nu jobbar jag mest på att han ska lyssna på skänklarna mer vid t.ex. ställning. Tränar även med bommar och kommer så småning om börja med ett litet hinder. Höger galopp måste jag även träna MYCKET på då han fattar vänster galopp hela tiden :(

Spänner sadelgjorden efter att jag har suttit upp och lyckats få honom att stå still ;)
Passar på att kolla på de stora nordsvenskarna i hagen som busar :)
Tränar lite halter då han har väldigt svårt att stå still. Gick faktiskt bra! :)
Lite beröm på halsen när han skötte sig utmärkt i traven :)
Kämpar med galoppen som en dåre. Svettigt vart de (för min del)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0