+ 28, inte fel!

Ja, det är just nu + 28 grader ute, inte fel, helt underbart. Älskar det!

Jag ber om ursäkt att jag inte bloggade igår, jag var ute hos en kompis på landet hela dagen med en till underbar vän. Kom hem sent och hade inte tid till att blogga helt enkelt...
Sedan har jag fått min tandställning nu så ni vet lixom haha.

Men förra veckan var jag ute i onsdags & i lördags. På onsdagen hade jag hand om Peggy & Emmy, som ni märker har jag Emmy ganska ofta, men jag rider henne ungefär 1 gång/vecka i allafall, dels för att jag vill hålla igång min ridning och sedan hjälpa Sara.
Onsdagens ridpass blev en skogstur i sommarvädret med Josse, red i ca. en timme i skritt och trav. Emmy skötte sig utmärkt, var lite busig bara och ville inte arbeta riktigt.

I lördags hade jag hand om Peggsan, gjorde i ordning allt och borstade henne, myste med henne lite också. Hon fick gå ut i sin hage med mycket gräs en timme också, det gjorde henne jätteglad!
Man märker på Peggy att hon verkar vara bättre, hon är oftast alltid glad när man kommer till hagen och ska ta in henne. När man ryktar så gillar hon det, hon är på väldigt bra humör. Det gör mig glad, Peggy gör mig glad! ♥


//Gammal bild på Peggy! Ni får vrida huvudet lite hehe//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0