Vår väder!

Två dagar i rad har vi haft strålande sol och varm tempratur, nu känns det verkligen som om våren är påväg!
Jag håller verkligen tummarna på att snön och minus graderna kan hålla sig borta ett tag till!

Igår hjälpte jag Madde med Bossen, eller ja jag coachade henne lite och tipsade på vad hon skulle tänka på, det vart till och med en lite åktur för henne, men det får hon skriva själv i ett annat inlägg! 

För Zolas del vart det att springa runt i paddan, trodde hon skulle vara pigg men ikke. Så idag blir det ett dressyrpass. Jag ska till och med ta på mig mina stövlar som har stått sen den sista träningen (September kanske). Hoppas på att skoskavet blir minimalt, är så fruktansvärt jobbigt med skav, men förr eller senare måste man ju "rida in" stövlarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0