Peggy ♥

Jag måste bara få skriva av mig lite, hoppas det är okej.

Sitter och kollar på bilder när jag rider Peggy och andra hästar, Shifter bla.
Saknaden till att få rida Peggy, att få rida överhuvudtaget är så himla stor. Jag har inte galopperat på Peggy på nästan ett halvår, det är otroligt längesen. Jag saknar känslan att bara sitta uppe på hennes rygg och känna hovarnas tramp i marken.
Får upp gamla bilder i huvudet från hoppclearrounden, alla ridturer. Åh, vad jag saknar det!
Jag hoppas verkligen, mest av allt, att Peggy blir frisk snart. Det är vad jag önskar. Mest av allt.

Du är min bästavän och kommer alltid att vara det! ♥







Jag älskar dig, I love you, Te quiero ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0