Första ridturen för mig på 1 månad!

Igår så åkte jag ut till stallet med Sara, det var ett tag sen jag gjorde det så vi hade riktigt mycket att snacka om. Alltid lika trevligt!
Sedan så tog vi hand om våra hästar, efter det så släppte jag ut Peggy i hagen igen eftersom det var så ljust ute fortfarande.
Efter det så red jag Emmy för Sara, det var första ridturen för mig på en månad. Kände verkligen att jag saknade hästryggen och att jag ville träna för någon eftersom det var ett tag sedan.
Red barbacka på henne på gärdet, jobbade mest i skritt med form osv, sedan travade jag lite. Men både jag & Sara tyckte att hon gick så bra så vi valde att avsluta passet. Jag är riktigt nöjd faktist!
Tog sedan in fina peggy, som hade rullat sig igen efter att jag borstat henne. Lilla sötnos! <3

Frågade Sara också ifall jag fick börja rida Emmy en gång i veckan, dels för att jag saknar att sitta på hästryggen och för att jag vill verkligen komma igång igen. Så jag ska antagligen börja rida henne en gång i veckan! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0