Fingers crossed!

Håller tummarna på att Zola inte är lerig idag, så länge som jag rycktade henne igår (en timme, hehe). En sak som är säkert är att det blir svans tvätt idag, den var lite äcklig, tyvärr är pälsglanset slut så det får vi in handla nytt. 

Igår fick Zola gå in lite tidigare med Peggy, Peggy hade tyvärr trasslat in sig i sin lilla hage så hon hade kommit ut i den stora hagen, så det var bara att ta in henne och sälla henne i boxen (det här var runt 15:00) så jag fixade klart allt till Zola och tog in henne och rycktade henne och myste. Egentligen hade jag tänkt att hon och Peggy skulle stå ute medan Josse och Alicia var ute och red med Cimba och Emmy. Men Zola kunde lika gärna gå in (16:10) istället för att vara ute i 15min till eftersom dem skulle rida ut vid 16:30 än att Zola skulle stå själv i hagen och stressa upp sig! 

Idag vet jag inte hur det blir med Zola, det jag vet är att jag ska till skolan för att hämta Madde. Sen blir det iväg till stallet. Vi får se vem som rider, jag har lust att rida idag, och Madde vill ha nya ridbilder på henne och Zola så vi får väl helt enkelt slåss om vem som ska rida! 

Men innan stallet blir det att köpa Betfor till plutten!

/ Beatrice Hanssen (bilduppladdningen fungerar inte...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0