Renoveringsprojekt!

Ska precis åka och köpa en transport för hela 3000:- hah. Som hittat. Dock ska den renoverad. Det har stått ardenerhästar i den så rampen är lite böjd hehe. Men annars är det inte så mycket som sak fixas förutom ett fjäderhus? eller om det heter så. Samt ny färg på. Plus mitt namn på! (om jag inte bestämmer mig för att sälja den vill säga!) 

Sen kommer det säkert att bli en heldel som man kommer på under renoveringens tid som man vill fixa. Ska bygga in ett sadelskåp i transporten på något vis. Vet precis hur jag vill att den ska se ut!! :D 
Ska verkligen bli super roligt.  (bilder på den kommer, innan och efter förståss!)

(skrivet av Beatrice Hanssen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0