Vetrinärbesök

Hej på er!

Denna vecka är Sara borta så jag har hand om Emmy några dagar, sen har jag hand om Peggy & ska även få börja rida Sofias häst Rocksina några gånger i veckan i sommar, vilket ska bli riktigt kul.
Min vän Amanda som jag inte träffar alls ofta var också med ut i stallet, underbart!

Läget med Emmy och hennes fång verkar vara bättre, hon såg mycket piggare ut också. Sara sa att jag skulle gå ut och gå med henne i paddocken i 5-10 min så jag gjorde det idag. Hon var ganska framåt och hade viljan med sig verkligen. Gosade med henne lite också!

Gjorde Peggy extra fin idag eftersom Strömsholm skulle komma. Jag kunde tyvärr inte vara med på vetrinärbesöket :/ Men Josse skrev till mig att allt såg mycket bättre ut med Peggsan och vi ska börja gå med henne inom några dagar. Vilket är ett riktigt bra besked! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0