Trick

Igår fick Peggy inte gå ut något  sin sjukhage p.g.a ovädret. Men istället tränade jag på lite trick :) Hon tycker det är superkul (lite för kul ibland) Men jag har dåligt med idéer om vad jag mer ska lära henne :/
än så länge kan hon:
*skaka på huvudet
*kolla ner
*kolla upp
*lyfta vänster framben
*lyfta höger framben
*lyfta vänster bakben
*lyfta höger bakben
*puss
*enkel bugning
*skrapa med hoven
*stretcha halsen/titta åt sidorna
*stretcha nacken/mulen mot bringan
 
Detta gör hon med kommunikation av kroppsspråk och röst, ingen beröring av varken mig eller spö.
'
Någon som har tips på Trick? (dock inte typ stegring o.s.v. eftersom hon är skadad i bakbenet.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0