SOMMARLOV!



NU HAR JAG SLUTAT 9:AN TJALALALLALALALA!!!

Jo igår så slutade jag 9:an efter 3 underbara och grymma år på min skola och med min fina klass. Avslutningen var väldigt bra, massa skratt och tårar.
Vi avslutade med att fika i klassrummet alla tillsammans hela klassen, vilket var mysigt. Men sedan kom det man inte ville vara med om, avskedet. Vi var tvungen och ta farväl av varandra och alla lärare. Vi kramades allihopa, länge. Jag grät och grät och grät, tårarna tog aldrig slut. Det har aldrig varit såhär tungt att lämna sin klass som nu, jag kommer verkligen sakna allt och allihopa så sjukt mycket. Alla fina minnen vi har tillsammans, skrattat har vi gjort varje dag, har skrattat så mycket så jag nästan gråtit. Denna tid har verkligen varit underbar, alla fina människor och lärare som man lärt känna.
Det har varit grymt att dela denna tid med mina klasskamrater, jag kommer aldrig glömma det och jag kommer aldrig att glömma er.

Ni är så jävla bra allihopa & jag älskar er massor! Kärlek till er bästa 9B. ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0