Härligt!

Idag satt jag upp på min älskade häst efter 1,5 månad. Gissa om jag var lycklig!

Red ett litet pass på banan och Zola skötte sig utmärkt, kunde inte bett om något annat. Mjuk och härlig i formen, munnen och sidorna. Hon flyttade till och med för höger skänkel vilket är väääldigt ovanliigt att hon gör!
Själva ridpasset vart inte så långt ca 30min, eftersom hon inte gått i paddocken på närmare 2månader ville jag inte pressa henne för "hårt" eller vad man ska säga. Bara njuta över att jag satt på min egna häst!

Tidigare i veckan har Zola blivit riden mycket i skogen. Stockstigen, matsboda och kolteppan. Så idag blir det lite löshoppning så hon får bralla av sig lite!


(Bildgalleriet ville inte fungera)

Men detta är skrivet av Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0