Good feelings

Hej bloggen!

Jag har inte skrivit om när jag red Emmy sist, det var i tisdags förra veckan. Blev endast skritt hela tiden för att bygga upp hennes kondition. Min vän Josefine var även med ut i stallet så hon gick med hela tiden, hade ett flytande tempo hela tiden.

I söndags så kom jag ut i stallet, Madde & Marre var där. De hade märkt att det var nått fel på Emmy, hon var jättehård i nacken och haltade. Madde ringde Sara direkt och Sara ringde direkt till vetrinären. Fick sedan reda på att Emmy har fått fång :( Vilket är väldigt tråkigt :( Hoppas att plutten blir bra snart!!
Tog hand om Peggsan somvanligt, hon är mycket bättre nu, det märks verkligen. Går mycket bättre och är mycket gladare, vilket är otroligt kul att se! :D

Denna vecka är ju avslutningsveckan, fullt upp med massor av olika avslutningar + att jag fyller år också! ! Jag slutar ju 9:an även så det är ganska stort för mig. Så jag hinner inte vara i stallet förrän i helgen och kommer tyvärr inte ha tid till att bloggen i några dagar, så vi får höras till helgen!

Ha en kanonbra vecka för det ska jag ha!! ♥

PUSS


//Gammal bild från i Maj år 2011 innan tävlingen//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0