Ett steg närmare!

Börjar få flyt på livet igen, har fixat en ny axel till transporten dock inte för 10.000:- utan för 2.500:-. Det vart en husvagnsaxel men samma axel nr så det borde inte vara några problem. Vi ska bara modda lite så vi kan fästa axeln ordentligt. Dock vet vi inte riktigt än fall vi kommer använda hela axeln eller om vi bara ska kapa av bromstrummorna och svetsa fast det på den vanliga axeln. Tyvärr är det nu ju att husvagns axeln är fräschare än orginalet, men vi får helt enkelt se. Första prio är att få igenom den i besiktningen och då är ju bromsar ett MÅSTE! 

Sen så vart jag inridng igår, det var akut på hemtjänsten vi har i stan så jag har möjlighet att få massor av jobb, alltså ett steg närmare en till häst. Måste tjäna in ca 7000:- + i månade för att klara av alla mina utgifter. Annars går det back. Men som sagt jag har kommit ett steg närmare en till häst. Håller tummarna på att jag verkligen får mer jobb. Samt kanske en tjänst på minst 50%! 

Imorgon blir det eventuellt guldsporrarna med Josse och på söndag blir det defenetift guldsporrarna med Sara J och Cicci J! 

Här kommer lite bilder på mitt kära släp som förhoppningsvis ska vara körklart till hösten! 



(detta är inte mina egna bilder, fick dem av dem som sålde släpet, får inte igång mitt itunes så mina bilder går inte att lägga in, bilder från min mobil kommer inom kort!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0