Winnie ♥♥

 
Saknaden till denna fina ponny är enorm, jag har inte träffat henne på ett halvår. Det här var min andra favorithäst som jag lärde mig mycket utav, hon fick mig att våga och tro på mig själv. Winnie var speciell, hon var alltid full med energi och hade oftast spring i benen så några bocksprång fick hon till också. Winnie var väldigt rädd för hoppning, hon skenade mot hindrena men ibland gick det bra om det satt en lugn och duktig ryttare på ryggen, då gick det lugnt och fint över hindren.
Winnie var min första och sista sköthäst, vilket betyder att jag alltid tyckt om henne under min ridskoletid.
Hon var och kommer alltid att vara min lilla stjärna, älskade Winnie. ♥ Jag saknar & älskar dig!
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0