Stallet hela helgen, yeah!

Fredags - Först tog jag hand om finaste Peggy och borstade, myste osv. Sedan så gick jag ut och gick med henne i 10 minuter. Istället för att hon fick sin lunch så betade jag henne i 5 minuter, det gillade hon!
Efter det gick jag upp till andra stallet och tog in Rocksina, sedan red jag ut med henne tillsammans med Sara & Emmy. Vi red Stora Molkerundan i skritt och trav. Emmy var så jäkla pigg, jag kom inte ens ifatt henne i traven med Rocksina som är stor häst haha.
 
Lördags - Då åkte jag ut tidigt, hann inte ta Peggy idag eftersom jag skulle bort. Så jag red Koltäppan på Rustica med Lena som är Sofias mamma. Lena red Rocksina, det blev en lugn och mysig ridtur i skritt och trav. Det fanns även lite "småträd" som vi red över som om det var bommar. Det var skoj!
 
Söndags - Först tog jag hand om Peggsan, borstade och gick ut och gick med henne i 10 minuter. Avslutade med att hon fick beta en stund, lilla skruttan ♥
Sedan så gick jag över till andra stallet, tog in hästarna och red sedan ut med Rustica. Josse & Cimba och Sara, Jesper & Emmy gick även med. Vi red Stockstigen, det var kul!
 
Förresten, igår hade jag & min fina pojke 4 månader tillsammans ♥♥
 
Här är några bilder från dagarna!
 
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0