Städdag i Molke!

I lördags förmiddag hade vi den "årliga städdagen" ute i Molke. Det var jag, Josse, Madde & Marre, Bisse & Sara kunde tyvärr inte vara med. Men Marre hade redan städat massor i stallet innan i lördags, så vi gjorde rent våra hästars boxar och skrubbade rent på väggar, krubban, utanför boxen osv. Sedan så städade jag och Josse Peggys ryktlåda också.
 
Dagen innan var Josse på Ullared som hon berättat tidigare i ett blogginlägg, så hon shoppade lite till Peggy. Hon fick ett nytt flugtäcke med hals och en ny flughuva också. Vi provade allt på henne, hon såg ut som en riddarhäst haha :D Så söt! Det kommer säkert upp en bild på hennes nya outfit!
Vi avslutade städdagen med lite gofika allihopa och så var Kalle & Henke med när vi fikade!
 
Jag har en bild på när vi fikade, men sladden vill inte funka just nu så jag får visa den någon annan dag.
 
Ha det så bra! =)
 
// A.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0