Bilder från C-D klasserna från Guldsporrarna!

Efter en heldag på Vårnäsridskola i Vingåker vart det inte så många bilder jag hoppades på, det var regn och sol om vart annat, så kameran spenderade sin tid mest i sin väska. Men jag har lite bilder att visa i alla fall det är från C och D ponnyklasserna (120-130cm) Så om det är någon som känner igen sig på bilderna som inte vill vara med, ber jag er att kommentera eller skicka mail till mig personligen ([email protected]). Med "ämnet guldsporrarna". Tyvärr blåste det ganska mycket och jag hörde inte vad speakern sa så namn och så har jag ingen aning om. Alla bilder som läggs upp i detta inlägg är mina, och som sagt är det någon som känner igen sig och vill att jag ska skicka bilderna är det helt okej, skicka då mail med samma ämne som jag nämde tidigare! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0