Back on track!

Heeeeej läsare!
 
Nu är jag tillbaka på hemmaplan igen, har jobbat en vecka på ett ridläger med cirka 20 ungdomar. Det har varit en tokbra vecka!
Har mockat flera gånger varje dag, fodrat, hjälpt alla barn/ungdomar, ridit, städat i stallet/lägerhuset, haft spökkväll, vart på uteritt, hjälpt till på tävlingar, busat med barnen, haft grymt kul med ledarna osv i det fina vädret ute på landet.
Har haft det underbart, även om det har varit väldigt jobbigt för att det har verkligen tagit på krafterna. Är jättetrött, helt slut i hela kroppen för jag har jobbat från tidigt på morgonen till sent på kvällen.
Tack vare alla gulliga ledare, barn, vuxna & alla hästar har jag haft en tokbra vecka verkligen!
 
Har ridit 3 gånger, första gången på den stora hästen Wilma, sedan uteritt på ponnyn Anki & idag red jag dressyrpass på den underbara ponnyn Jadden. Har verkligen blivit kär i den ponnyn, Jadden är helt underbar!
 
Så underbart fin ♥
 
/A. (det funkade inte att ladda upp ikonen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0