Statistiken ökar! :D

Hej på er!

Statistiken har ökat, vilket är otroligt kul att se! Hoppas den fortsätter stiga! :D

Igår var jag ute en snabbis hos Peggy, jag hann tyvärr inte fixa allt för jag kom lite sent.. Snälla Josse hade fixat allt, tack! :) Så jag tog in henne bara och pysslade om henne tills vi skulle åka på möte, alla stalltjejer!
Jag gick inte ut och gick med henne igår p.g.a att det var isgata ute och sen var det dimma så man såg nästan ingenting. Så hon fick stå igår!

Jag hade tänkt att skriva ett inlägg om hur jag blev medryttare på Peggy idag, men jag hinner tyvärr inte.. Så jag skriver ett inlägg om det imorgon eller på torsdag! ;)

Jag ska ta med någon som vill ta kort på mig och Peggy så jag kan visa er lite nya bilder! Har inte fotat några bilder på länge....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0