Promenad/ uppvärming!

Idag vart det en skogs promenad för Zola, och en uppvärming för mig innan gymmet. Och jag kan säga att det var en UPPRVÄRMNING höll på att svettas ihjäl. Jag som klätt mig efter -23grader idag med 4 lager kläder upptäckte ganska snart att det vart väldigt varmt när det bara var -3! 

Zola uppskattade verkligen skogsturen. Mycket piggare och gladare idag än igår! 

Zola ska i alla fall sättas igång nu efter hennes lilla "vintervila" så det ska bli kul, tror det har släppt väldigt mycket hos oss båda. Jag vet att mycket har släppt för mig i ridningen i alla fall, och hoppas på att det har gjort det för Zola också! 

Imorgon är det bådas dag i stallet och det ser jag fram emot! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0