mycket bättre idag

i morse märkte jag att jag var jätte sjuk, nu mår jag mycket bättre !
--
vid tolv åkte jag ut till stallet eftersom jag var hemma från skolan. jag fixade allt genom att mocka, fixa nytt spån i boxen, nytt vatten i boxen och hagen, hämtade höt som var packat, gav alla lunch (Emmys inne) hämtade emmy och hovslagaren kom och verkte henne för 300 kr. allt gick bra och när klockan slog 13.00 kom bisse och då tog vi på alla tömkörsaker, så drog vi ut på järdet. allt gck jätte bra och inga problem för dom, emmy tog nog ut allt igår. när vi var färdiga efter cirka 45 min så släppte vi ut emmy i hagen och så lät jag henne få sin mat. hon fick den och sen åkte jag hem, bisse eller josse skulle ta in henne så nu ska jag sova och försöka bli frisk, som jag har gjort i 1 timma nu ungefär.
--
mår iaf lite bättre, hoppas man kan gå till skolan i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0