MISSADE OCH VISA UPP LITE BILDER PÅ EMMY OCH HÄNDELSER..

Julaftonsmorgon, mysigt var det men lite synd att det var bara jag som red den på grund av skador och kylan !
Maja är för mysig, hon sitter nästan jämt där när man kommer in till stallet, det är precis vid min box ! Så när hon står där så myser man en stund med henne innan man börjar med sysslorna.
Emmy nyrakad står i boxen !
Tomteparaden med ridskolan, nästa år kommer emmy vara med !
Emmy i sitt nya fleace täcke, ja ridarhästen som vi kallar henne då.
Emmy har nyss blivit longerad i höstvädret.
När jag och Clara rakade emmy så vart det en del hår på golvet.
Lite longering med hoppning på shemat under hösten.
Tyke har lite kul när jag försöker mocka i emmys box.
Emmy och Cajsa efter en lyckad tävling, eftersom det var deras första !
Emmy med utrustning, vi ska ut och tömköra lite gran !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0