Lite bloggning på lovet av mig

Hej på er!
Har ni haft det bra på nyår? Jag hade en otroligt bra kväll & natt som jag aldrig kommer glömma!
Jag ber om ursäkt för att jag är jättedålig på att blogga nu under loven, men man sover länge på dagarna och sedan går man ut på kvällarna, så jag ber om ursäkt!
Men denna vecka har jag iaf vart och jobbat där jag jobbade i somras, tog hand om helgbarn och hästar under två dagar. Så jag har bara hunnit tagit Peggy två dagar denna vecka.

I torsdags så fixade jag allt åt henne, sedan gick jag ut och gick i 10 min. Det gick otroligt bra, det märks på Peggy hur glad hon blir när hon får komma ut, det är väldigt kul att se hur bra hon blivit nu! :)

Och idag så hade Marre fixat allt till mig (Tusen tack Marre!), sedan så har Peggsan fått större hage nu så nu går hon inte i en lika liten hage längre, det är så bra att allt går så framåt!! :D
Gick sedan med henne i 15 min, lät henne nosa på allt och gjorde mycket halter osv. Peggy var lika glad idag också! ♥

Blir ett bildlöst inlägg idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0