Kvällspromenad med pollen!

Hej på er!
Nu ska jag ta tag i bloggningen igen nu när skolan kommit igång igen.

Åkte ut till Peggsan direkt efter skolan, då jag även träffade Josse i stallet, dom skulle ju hämtat spån idag, men de fick inget för traktorn innan dem tog allt.
Men i allafall, jag gjorde i ordning allt till Peggy och gick sedan ut och gick med henne såhär på kvällen, riktigt mysigt faktist! Gick i 10 min, hon var pigg och drog lite, så jag fick hålla i henne så hon inte skulle gå för fort eftersom hon inte får det ännu.
Josse ska springa med henne några steg i helgen om allt går efter planeringen innan! Så det går framåt nu verkligen, riktigt kul! :)
Jag har inte ridit henne sedan i september, typ 4 månader sen.. Saknar det såååååå! ♥



Snart, snart hoppas jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0