HEJHEJHEJHEJHEJ

Söndag idag, vilket innebär att jag var i stallet! :)

Jag fixade allt till Peggy, sedan tog jag in henne, pysslade och myste med henne massor. Gick sedan ut och gick med henne, en 5 minutersrunda i skritt.

När jag kom tillbaka till stallet så kom Josse ner för hon skulle se hur Peggy rörde sig när jag sprang några steg med henne. Både jag och Josse tyckte att det såg bra ut när hon travade, jätteroligt att se! :D
Det enda som märks att hon tar kortare steg, vi är inte helt säkra på vad det kan bero på, men kanske att hon stått ett tag och inte sprungit ett tag, eller att hon kanske fortfarande hade lite ont eller att marken var hård.
Men det såg mycket bättre ut, är jätteglad! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0