Byte av mineraler!

För ett tag sedan köpte jag mineraler till Zola av märket Eggersman - golden minerals som innehåller örter. En prov påse på 4kg kostar 125kr och räker i 1månad. 

Sedan för ett tag sedan hittade jag även Mustang mineraler blå för 148:- för 10kg, dock visade sig att det var mineralpulver, vilket Zola absolut INTE gillar. 

Jag förstår inte men hon lyckas på något sätt att lämna kvar mineralerna i krubban, vi har testat att blanda runt det med Müslin, och betforen men hon lyckas fortfarande att lämna, så det blir väl bara till att byta tillbaka till Eggersman som Zola äter som godis för övrigt! 
Dock tycker jag att dem mineralerna är dyra, men det kankse är värt det om Zola äter dem! 

Och nu när hon inte äter müslin längre utan bara får hö och betfor med mineralerna så vore det ju bra fall hon åt mineralerna, plus att det kanske blir lite mer smarrig mat i vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0