Byta dagar!

Det blir byte av dagar för alltid nn, i och med att Madde går i skolan sent på måndagar och tisdagar så tar jag över dessa dagar, och hon får då alltså mina (torsdag och fredag).

Så veckan är fördelad så här:

Mån: Bisse
Tis: Bisse
Ons: Båda
Tors: Madde
Fre: Madde
Lör: Madde
Sön: Bisse

Eftersom det vart huxflux att jag ska ta Zola idag har jag inga planer alls, har inte hunnit funderat kring det över huvudtaget fkt, men eftersom min rumpa (svanskota) fortfarande är öm så lär det inte bli någon ridning. Lutar åt långering, promenad eller lösa tömmar!
Men innan ska jag provköra Emmy, eftersom det hade gått dåligt igår så kännde jag att om Sara ville ha min hjälp så kunde jag i alla fall erbjuda det, och oavsett fall det går bra eller dåligt har Sara möjligheten att se hur sin ponny uppförsig från ett annat perspektiv och där ifrån kan se vad som egentligen är fel!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv.Hehe, ja ibland får man för sig att man ska ta och plåga sig själv lite grann... kanske inte var så genomtänkt av mig dock, då jag har rätt mycket att göra idag! ;)



Haha, så har jag också gjort några gånger, bestämt mig för att rida utan stigbyglar eller barbacka på alla hästarna, och det brukar allt som oftast resultera i en redig träningsvärk efter ett par hästar! :D

2012-01-23 @ 13:44:18
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0