BÖRJAR TA TAG I BLOGGANDET ORDENTLIGT HÄR !

ni kanske undrar varför jag inte bloggar nästan något här?
jo saken är att jag har en egen blogg och sen hinner jag knappt om dagarna längre. har ju skolan och tänka på och sen så klart emmy, mina vänner får vi inte glömma ! så bloggandet ligger inte direkt först kan man säga.
men idag har jag varit ute i stallet runt ett och fixade allt, som mockade, fyllde på vatten, tog ner hö. det gör jag varje dag, men varje onsdag packar jag påsar för hela veckan.
när jag var klar med det åkte jag till skolan för två lektioner och så vidare till stallet igen efter det, tog in Zola och Emmy. Emmy och jag tog en 10 min promenad på grund av att igår fick hon stå och det är så halt ute så det går knappt och gå eftersom hon inte har några skor eller broddar under fötterna.
men tar en dag i taget, i morgon blir den en full stalldag eftersom jag slutar klockan ett. så då blir det och fixa allt hö och så på min planering blir det en longering på järdet eftersom där är det mjukare än någon annanstans.
plus att i morgon har jag Isola, har inte ridit henne på super länge ! så ska bli spännande att rida henne och så tar man ju hand om allt för henne, sen efter allt det ska jag vara med Johanna. blir en fullspäckad dag kan man säga med många roligheter men bloggar om det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0