vill ha, ge mig !

har inga pengar.. men får bli något och spara till !
En gummisnodd till Emmy, så man kan arbeta henne ner lite mer än att hon bara springer och kollar på annat !
Dressyrgjord, till hennes nya lilla sak som kommer senare..
Den här ska hon ha gjorden till, sen kommer det nya stigbyglar !
Här har vi dom, svarta och snygga !
Till stigbygeln !
Stigbyglarna, till min gjord !
Sadelväska om man är ute länge med lilla hästen !
Ett fint shabrak, gillar stark !
Mössan till det..
Västenshackrak som man kan ha lite västen ridtur !
Måste bara ha, älska !
Gillar stark så kan man hämta henne i hagen lättare och rida ut lättare !
båda passar henne perfekt !
passar med varandra, om man bara hade pengarna !
Vintertäcke eftersom hennes är för litet !
Fleeace eftersom hon svettas eller är blöt väldigt ofta !
Superhäftiga lindor, super söta ju !
både back och framskydd ! vill ha..
rakmaskin för jag måste raka emmy varje vinter/höst !
För eksem och bitmärken från insäkter, det är ett måste måste !
'
Det är här några saker jag vill ha, vissa är väldigt vitkiga så nu ska jag ta från sparkontot och se till att ha tills sommaren kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0