Torsdagens ridning

Igår tog jag en liten skritt tur med Peggy :) hon skrittas nu varannan dag :D Allt gick jättebra! skrittade i 10 min barbacka :) när jag vände på vägen och skulle skritta hemmåt så vart hon jätte pigg och busig xD dock fick ja säga till henne då hon måste ta det lugnt och skritta i normal takt (i det här läget ville Peggy takta och gå i turbo hem) Men hon gick jätte fint med bakbenen :) men brrr va kallt det är!! Peggy tyckte inte om att de blåste kallt på henne :( inte ja heller för den delen ;)
'
Idag kommer hovslagaren ut så Peggy verkas och får nya skor och Cimba verkas :) Får hoppas att hon inte klivit upp sig mer på höger bakben, isf så får hon börja gå med boots i hagen :)
'
Lördag ska jag och Alicia göra upp ett litet schema för Peggy :) lägger upp hennes planering då :)
'
Snart är hon igång igen, och då får vi ta denna mysiga ridväg igen (matsboda) istället för bara 10min rundor :)
(bild från början av 2011)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0