Saknar faktist att tävla...

Jag tänkte berätta lite hur mycket jag tävlat osv.

Jag tävlade första gången 2008, en dressyrclearround på en häst som står på ridskolan, vid namn Bonita. Minns inte exakt hur det gick, men jag kommer iaf ihåg att det var första gången hon såg ett dressyrstaket eller vad man nu ska kalla det.
Efter den tävlingen så minns jag att jag har tävlat dressyr 1 gång till på ett gotlandsruss på ridskolan, Lillen nämnligen.
Efter det så fortsatte jag tävla hoppclearrounder bara, på olika hästar, men för det mesta så tävlade jag en häst som heter Betty, hon stod på ridskolan förut. Men jag kom felfritt varje gång med henne, vi tävlade 4 gånger med varann tror jag, jag tyckte om den ponnyn väldigt mycket! Men hon såldes senare.

Sist jag tävlade var när jag tävlade hoppclearround med Peggy i början av sommaren 2010, vi hoppade 60 cm och kom felfritt runt, jag var överlycklig!
Nu när jag kom och tänka på det där med tävlingar så saknar jag det faktist, det var otroligt längesen jag var ute på tävlingsbanan, men jag ska se till och tävla snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0