lite om hästar som jag har ridit och tagit hand om.

En häst som Sara Walter hade, det var 2 år sen. Hoppade 1.20, högsta jag har hoppat med en häst.
'
Isola Grande som jag fortfarande tar hand om, hon är en svår häst och rida och förstå, men gör man det får man en världens finaste vän !
'
Skorpan, red han 1 gång i veckan på ridskolan, kändes som min egna. tävlade han nästan varje helg. antingen gick det åt helvete eller så gick vi runt bäst !
'
Omega ridskolehästen som Skorpan, men den här har jag kommit upp med och tävla nu eftersom jag ska börja tävla stor hästar och eftersom jag inte har en egen så rider jag honom ibland på tävlingar för att han är riktigt duktig på det, men en liten fegis är han !
'
Humlan, min kusins och hans tjejs häst. Skrittade och hjälpte Sandra och sätta igång henne, eftersom Sandra hade en del hästar och ta hand om. Världens mysigaste häst och rida barbacka på eftersom hon är super runt och mys. Lite busig var hon med, världens mysigaste !
'
Hjälpte ägaren med Kevin, hon vågade inte hoppa honom. Så hjälpte henne lite med det och han var jätte duktig men kunde ingenting. Men det gick väldigt bra och det är en sån här stor häst jag skulle kunna köpa fast i lite mindre storlek, men med samma temprament och lite piggare !
'
Emmy Star, red jag in när hon var runt 5 år. Sen så efter 4 år köpte jag lilla fröken som ingen ville eller kunde ha och göra med. Nu är hon världens finaste och duktigaste ponny enligt mig, men det som är nog sant som jag har hört från en hel del är att hon är väldigt smart !
'
Har ridit flera hästar, men har tyvärr inga bilder på dom.
En islänning som var på samma ställe som Emmy. En gammal tant som var super mysig och jätte snäll.
En travare som heter Arne, samma ställe som Emmy stod, världens tröttaste men snällaste häst.
Minns tyvärr inte om jag har fått med alla hästar jag tagit hand om, har jag glömt något så ber jag om ursäkt för det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0