Fredag!

Hej allihopa!

Idag är jag otroligt glad, dels för att det är lov & sen är det fredag, UNDEEEERBART!

Jag var i stallet igår, jag är inte frisk ännu men har ingen feber längre, men förkyldningen och hostan sitter kvar.. Men jag åkte ut ändå, ville ju träffa Peggsan så!
Jag red henne igår också, Madde & Zola följde också med, vilket var väldigt trevligt! Vi tog en skrittur på 10 min sådär på kvällen. Peggy var riktigt pigg och började trippa efter halva vägen, vilket hon inte får.. Så fick hoppa av och gå med henne, då lugnade hon ner sig. Sprang med henne sista biten, det gick kanonbra!

Nu när det är lov ska jag försöka ta med kameran ut och ta kort! :)


Foto: Josefine Dahlkvist. Så otroligt fin bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0