förlåt för ingen bloggning, mycket och göra

jag har massor och göra tyvärr, skolan, träffa vänner, ta hand om hästen.. och lite mer så jag hinner inte blogga om dagarna jag gör.
'
men dom här dagarna som har varit har jag gjort med emmy är att tagit promenader, tränat olika trick och horsemanship, ridit någon gång, longerat, börat longera utan longerlinan eftersom hon gör det själv nu för tiden. ordenltigt och på en volt, men hon gillar inte höger varv.
'
så måste öva mer och få mer muskler på höger så hon kan arbeta mer där. idag så ska alicia rida emmy och hon ska rida henne för mig, lite ridlektion. därefter åker jag till ridskolan och rider lilla freja. vi har dressyr eller markarbete. sen på fredag lite trickträning, ska lära henne och skaka hov.. får vi se hur det går. sen på lördag kommer min vän att hänga med med sina barn så ska dom få test rida emmy så får vi se hur det går, hoppas hon sköter sig.
'
men kan säga att emmy har varit duktig hitils nu när hon knappt vilar något. föresten ska köpa nytt foder idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0