Förlåt för dålig uppdatering av mig!

Hej på er allihopa!

Jag ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering på bloggen från min sida, men tur att det finns fyra tjejer till! Jag har haft otroligt mycket i skolan hela veckan, inlämningar och 2 nationella prov för mig. Så jag har lagt bloggen lite åt sidan dom här dagarna.
Har inte vart i stallet så mycket för den delen heller, men jag åkte dit idag för nu är det värsta över just nu i skolan, så åkte ut till stallet och pysslade om Peggy!

Idag stod Peggy eftersom hon reds igår av Josse. Så jag fixade allt och pysslade om henne, fyllde på vatten i hagarna osv. Riktigt skönt och komma ut till stallet efter en dag med 3 timmars prov, få rensa huvudet och bara vara och inte tänka på nått annat. Älskar och få komma ut dit verkligen!


Foto: Josefine Dahlkvist, ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0