dålig uppdatering

dom här dagarna som jag har tränat emmy, så har hon busat med mig en del. men tycker det är kul för det betyder att hon har liv i sig och gillade att vi är ute väldigt ofta.

som idag var vi ute i 30 min och skrittade på järdet, vi gjorde skänkelvikningar, några volter och sen start och stop. när hon skulle fram så skulle hon lyssna direkt, sen när hon stanna skulle hon verkligen stå still.

allt gick jätte bra, fast när vi skulle gå hem så vart hon så glad för då skulle hon få äta att hon gick för fort och bockade en gång. haha i skritten, men iaf så är jag hel nöjd med träningen.

imorgon om allt blir som planerat ska jag ta en skritt tur med josse och rockan.


josse hade tagit en super fin bild på emmys söta små hovar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0