Dålig uppdatering av mig!

Hej på er allihopa!
Förlåt för väldigt dålig uppdatering av mig, men det har varit lov och jag har gjort mycket annat. Men nu ska jag förbättra mig!
Jag var ute i torsdags, då jag hade hand om Peggy & Emmy! Peggy stod, så pysslade om henne.
Sedan red jag ut på Emmy, red ingen speciell ridväg utan jag red lite på vägen. Det gick inte alls bra, Emmy var rädd för nästan allt som fanns (lite vårkänslor), hon vägrade gå och stannade nästan hela tiden, när jag skulle driva fram henne så bakade hon bara och stack. Jag red barbacka, och hon började kicka och småstegra, bockade gjorde hon också. Tillsist så fick hon av mig.. Denna ridtur gick inte alls bra!

Igår var det dax för stallmöte, så först gick jag på det. Sedan så red jag ut på Peggy med Sara, Leo & Emmy. Vi red en 10 minuters runda, men när jag skulle trava så kände jag direkt att nått var fel... Så jag bad Sara kolla hur hon travade, det visade sig att hon markerade lite och gick mycket kortare steg. :( Så fick hoppa av direkt och Josse mötte mig vid stallet, så vi bestämde att nu ska hon stå hela veckan och om det inte blir bättre efter helgen ska vi ringa Strömsholm.
Jag hoppas verkligen hon blir bra, hon måste bli bra! ♥♥
Sedan satt jag upp på Emmy i 10 min eftersom det gick så dåligt förra gången, nu gick det mycket bättre, Sara var med och hjälpte mig lite! :)


Världens bästa, stjärnan ♥





Kommentarer
Postat av: Julia

Åh alicia,Gud så fina bilder gumman! Saknar dig så otroligt!!! <33 Puss

2012-03-02 @ 20:09:16
URL: http://jlandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0