dagens göra i stallet

idag så vart det en vilodag för Emmy, för att alicia kunde inte komma ut när jag kunde ha ridlektion eftersom jag har flera än 1 häst och ta hand om den dagen så hinner jag inte vänta på någon !
-
så fick tacka nej till Alicia, när jag väl var ute i stallet och så mockade jag och fixade allt på 10 min, därefter åkte man hem och fixade lite innan ridningen på kvällen.
-
när det var klart så åkte jag till stallet igen och tog in Emmy igen för lite trickträning eftersom hon har sin vilodag. nästa projekt är att skaka hov. sen därefter är det att ligga ner.. får vi se hur allt blir. men hon skötte sig jätte bra idag.
-
när jag fixat det åkte jag och pappa till vingåker där jag köpte själv foder (Hippo Musli), den funkar jätte bra och jag gillar verkligen den. när jag köpt den för 180 :- så åkte ja och pappa till ridskolan där ja hade ridlektion som vanligt, han skulle då hämta upp mig vid 19.30 men kom 20.00, snacka om att jag var arg. för man kommer inte så sent, men men..
-
nu har man äntlgien ätit, duschat och fixa med bilen eftersom den besiktas i morgon. så nu är man äntligen i sängs, men det är en normal tid för mig om jag har mellan 2-4 hästar på dagen.
-
men nu ska jag sova, här kommer det en bild på en häst som jag har testhoppat eftersom ägaren är rädd för och hoppa. men hästen är super duktig och världs fin !på att hoppa ! men kan absolut ingentign och det syns..
-

Kommentarer
Postat av: amanda

hej!

Du får jättegärna skicka bilder på bogart!



Mail: [email protected]

2012-02-10 @ 08:29:24
URL: http://amandalindstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0