Vet. besiktning

Idag har Cimba veterinärbesiktats. Han gick igenom helt utan anmärkning och veterinären tyckte han var jätte fin och trevlig :) Det kändes roligt att höra, man blir ju lite "hemmablind" så det är kul att få andras kommentarer ibland :) 
'
Varför han besiktades är för att han (om allt går som det ska) åker till sin blivande fodervärd på fredag. Känns så himla bra men ändå känner jag mig ledsen :( han har ju vart här hos mig sen han var 6 månader... Men det skulle vara egoistiskt att ha kvar han för min skull! Han är helt enkelt för liten för mig... Men som sagt det är på foder och det känns väldigt bra eftersom jag vet vart jag har honom då. Min värsta mardröm är att han säljs runt, och det kan han ju inte göra nu :) Sen hur framtiden blir får i helt enkelt ta då.
'
Nu ska Cimba ta ännu ett steg i vuxenlivet och "flytta hemifrån" haha :)
'
 
Cimba gosar med Gizmos rumpa när han fick komma ut i hagen igen efter besiktningen

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; igår var jag i skolan och red :D allt bra med dig idag?

MVH Amanda

2012-12-04 @ 19:44:35
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Postat av: ANNA-SARA

Härlig blogg! Lust att göra ett bloglovin byte? :-)

2012-12-05 @ 15:44:26
URL: http://annasaraisakson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0