Tomt

Nu är Cimba hos sin fodervärd. Jag vet att han kommer få det superbra, ändå känns det så jobbigt... Men jag antar att det är en normal känsla när en familjemedlem åker <3 
'

Om ni undrar varför jag lämnar ut honom på foder är för att jag är helt enkelt känner mig på tok för lång för honom eftersom han inte är så hög (ca 152cm) Visst kan jag rida i skogen och träna dressyr som jag gjort nu, men det är inte rättvist mot honom eftersom han bara är 5år och hela livet framför sig. Jag ser gärna att han kommer ut och kanske tävlar lite om fodervärden vill, för det skulle jag ha gjort om jag inte kände mig så lång på honom... Och varför jag väljer foder framför att sälja är helt enkelt för att jag inte klarar av att sälja honom just nu, han betyder helt enkelt för mycket för mig och min familj :) <3
'
Tog lite bilder, visar dem imorgon om jag hinner lägga in dem på datorn :) Nu ska jag ner och pussa på mina andra två hjärtan i stallet och hoppas de tröstar mig lite :) 
'
Kärlek
Kan inte fatta att han har blivit så stor, kommer ihåg det som igår när han var såhär liten & busig <3
 
'
Haha vad fjantig jag är, han är ju bara 1,5h bort :) 

Kommentarer
Postat av: johanna

vad fin han är! :)

2012-12-07 @ 20:10:19
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se
Postat av: ANNA-SARA

SV: Har inga speciella planer ännu, durå? :-)

2012-12-07 @ 20:10:38
URL: http://annasaraisakson.blogg.se
Postat av: johanna

sv: ja verkligen!
hur höga är dina andra hästar? :)

2012-12-08 @ 12:44:36
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0