Ridning

Har inte ridit sedan Cimba åkte för ca 2 veckor sedan, saknar det något enormt! Räknade ut att jag har ridit nästan varje dag i 7år fram tills nu. Vissa dagar är värre än andra... 
'
Saknar att få utvecklas med Cimba, men jag vet att jag är för lång för honom och det känns verkligen jätte tråkigt!! varför kunde jag inte blivit lite kortare eller han låte större?
 
December 2011. Här är han precis inriden, kan skritt, trav och galopp på rakt spår, precis innan jag gav honom 3 månaders vila över vintern
Juni 2012. Vilan var över i mars så här har jag endast ridit honom i 3mån efter vilan och han går i form i alla gångarter :)
'
<3 saknar <3

Kommentarer
Postat av: Ronya

sv: Inga problem! Allt är bara bra, har inte gjort särskilt mycket idag.. själva då? :) puss

2012-12-23 @ 12:14:34
URL: http://ronyatinanoi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0