NYÅR

 
 
// Två inspirationsbilder från weheartit //
 

Om endast två dagar är det nyårsafton. Jag hade väldigt bra planer först, men nu har allting blivit helt kaos så nu har jag inte allt klart om vad som händer på nyår. Hör av er någonstans om ni vill hitta på något friends!

Något jag vet att jag ska göra är att umgås med min bästis och kyssa min fina pojke vid 12-slaget, låter väldigt fint hihi.
 
Ska ut till Peggy snart också, saknar lille pollen massor. 
 
Vad ska ni göra under nyår? Hur gör ni med era hästar under nyår, med tanke på raketer osv?
 
 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; det är toppen med mig :D gjort idag?

MVH AmandaB

2012-12-29 @ 18:51:04
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0