DÅLIG UPPDATERING

Hej alla läsare!
 
Ursäkta för väldigt dålig uppdatering av mig. Men det har varit jul så jag har haft fullt upp varenda dag, så jag har knappt hunnit spenderat tid vid datorn. Idag har jag varit i Norrköping med två fina vänner, har shoppat en hel del och gått så jag har ont i benen. Men det blev en riktigt lyckad dag!
 
Har inte varit i stallet sen julafton, då alla i stallet hade stalljour. Vi fixade allt i stallet och sedan så skrittade jag i en minut fram till hagen på Peggy, vilket alltid är lika mysigt. Finaste häst 
 
Har ni haft en bra jul? Vad har ni fått för julklappar?
 

Ha en fortsatt fin kväll :)
 
// En mobilbild på Peggy //
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh vad söt häst!

Var gärna med i vår tävling, där du kan vinna en design! Kolla in det här: http://dressyrab.blogg.se/2012/december/tavling.html#comment

2013-01-01 @ 19:54:22
URL: http://dressyrab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0