Cimbas resa

Här är han transport fin för att åka till sin fodervärd :) Resan gick bra, Cimba var så himla duktig och stod lugnt o stilla i transporten :) <3
''
'
''
Här är Cimbas nya box hos fodervärden. Han står på torv vilket jag tycker är bra eftersom det inte dammar och är naturligt. Cimba gjorde precis som han gjorde när han stod på torv första gången hemma hos mig, det vill säga att han provsmakade det ;) Han var lugn i sin nya box och åt sitt hö med god aptit :)
Sedan fick han komma ut i en hage, nu de första dagarna får han gå i en egen hage för att lära känna de andra hästarna över staketet. Han verkade inte bry sig så mkt över att han var själv i hagen :) han åt sitt hö och utforskade hagen lite :)
Han är så fin mitt hjärta :) Han är saknad här hemma <3

Kommentarer
Postat av: Bana manna

Hej fina du! skulle du kunna länka mig i din blogg? jag har precis börjat blogga och har knappt några läsare:*

2012-12-09 @ 19:28:07
URL: http://theycallmecrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0