Skolstart!

Hej på er kompisar!
 
Det har blivit lite bloggning för min del p.g.a att jag började skolan idag, jag började gymnasiet som är ett väldigt stort steg. Speciellt första dagen, jag var jättenervös verkligen, mitt hjärta bultade i 110 när vi skulle få reda på klasserna. Men nu är det gjort, allt gick jättebra och jag är faktist riktigt nöjd!
 
I lördags var jag ute i stallet tillsammans med min vän Frida, vilket var väldigt kul. Frida har typ aldrig varit i stallet förut och är ovan med hästar, så det var kul att se för hon var riktigt duktig och hjälpte mig med massor! Så är riktigt stolt över bruden, du är bäst <3.
Tog hand om både Peggy & Emmy, gick ut och gick med Peggy som gick kanonbra. Sedan red vi ut i byn med Emmy, red barbacka. Hon skötte sig utmärkt och var jättemysig!
När man rider förbi några barn i byn blir dem helt överlyckliga för att det kommer en häst, det kommer man ihåg att man själv blev när man var i den åldern. Det är så himla kul att se!
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0